ستاره جون


زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو

يه شب خوب تو آسمون يه ستاره چشمك زنون خنديد و گفت كنارتم تا

 

آخرش تا پاي جون، ستاره ي قشنگي بود آروم

 

و ناز و مهربون ستاره شد

عشق منو منم شدم عاشق اون، اما زياد طول نكشيد

 

عشق من و ستاره

جون، ماه اومدو ستاره رو دزديدو برد نامهربون

 

، ستاره رفت با رفتنش منم

 

شدم بي همزبون، حالا شبا به ياد اون چشم مي دوزم به آسمون

 

، دلم

مي خواد داد بزنم (اين بود قول و قرارمون؟

 

تو رفتي و با رفتنت نذاشتي

 

حتي يك نشون، دوستت دارم ستاره جون تا آخرش تا پاي جون




نظرات شما عزیزان:

farzane
ساعت12:30---3 دی 1391
کاغذ سفید را هرچقدرهم که تمیز و زیبا باشد

کسی قاب نمیگیرد

برای ماندگاری در ذهن ها

باید حرفی برای گفتن داشت...!


farzane
ساعت13:44---2 دی 1391
زنـــــها مثل ســـکوت هستند... با کوچکترين حـــــرفي ميشکنند...!
مًــــردها مثل « باران بهاري » هستند .
هيچوقت نميدانيد کي مي آيند ، چقدر ادامه دارد و کي قطع ميشود...!
ممنون الهام جون لطف داری عزیزم


جنيفر
ساعت20:09---29 آذر 1391
دلامون بزرگه تنگش نكنيم . زندگي آسونه سختش نكنيم . رفاقت قشنگه تركش نكنيم *** تقديم به رها و سو گند

elham
ساعت2:25---28 آذر 1391
vayyyyyyyyyyy dokhtar kheyli matnet bahalo ghashang bood...va albate matnaye farzane joon va amin khan...mamnoon

farzane
ساعت20:16---26 آذر 1391

درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند
معنی کور شدن را گره ها می فهمند

سخت بالا بروی ، ساده بیایی پایین
قصه تلخ مرا سُرسُره ها می فهمند

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

آنچه از رفتنت آمد به سرم را فردا
مردم از خواندن این تذکره ها می فهمند

نه نفهمید کسی منزلت شمس مرا
قرن ها بعد در آن کنگره ها می فهمند


amin
ساعت14:11---13 آذر 1391
بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی ،

بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن ،

بوسه آتش می زند بر جسم و جان ،

بوسه یعنی عشق من با من بمان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,ساعت 2:9 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com